با سلام
بچه ها ببخشین من یه سئوال داشتم ...
ما در جنوب کشور ، شهرهای جنوبی ، یا هم راستا با مرز کشورمون با عراق ،، روستا یا دهکده ای به نام "رِی" داریم ؟
ممنون میشم دوستان اگه با مطلب تاریخی در این موضوع برخورد کردن و یا اگه مسافرتی رفتن اونورا و جای ما را پُر کردن و از محلی های عزیز پرسیدن ، اینجا هم بذارن .
تشکر .![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)