سلام، خوش آمدین
در مسئله ی ازدواج اختلاف سنی نباید به حدی باشه که دختر و پسر هر کدام دوره ی متفاوتی رو تجربه کرده باشن، علاقه ها ی اونها، تمایلات، نگرش ها و ... تفاوت داشته باشن.
از طرفی هر دوی شما در سنی قرار دارین که به یکسری آگاهی ها و مهارت ها رسیدین، این با افرادی فرق داره که مثلا پسر ۲۰ ساله و دختر ۱۸ سالست، که سن فرد خودش به تنهایی عاملی مهمی محسوب میشه و لازمه احتیاط کرد.
در واقع طرف شما لازمه از نظر معیارهای اساسی و اصلی ازدواج مورد بررسی قرار بگیره، دربارش بیشتر بفهمید و اگر تایید لازم رو دریافت کرد، این یکسال و خرده ای دیگه مهم نیست.
* اما؛
در حال حاضر مسئله ی مهم شما هستین.
نگرشتون به فاصله سنی، تا جایی ممکن هست پیش بره که بعدها از حرف ها و رفتارهای دیگران، دیدن روابط اونها و ... دچار آشفتگی بشین یا هر اتفاقی که در زندگی مشترک رخ میده، هر رفتاری که همسرتون داره اون رو به سن ربط بدید.
از این رو ابتدا لازمه خودتون آگاهی ها و مهارت های خودتونو افزایش بدید، باورهای غلط اصلاح بشن و تشخیص بدید چه مسائلی از اهمیت و اولویت بالاتری برخوردار هستن. لذا توصیه میکنم مقالات این تالار رو در خصوص انتخاب همسر و ازدواج موفق مطالعه کنین و از مشاوره های بیشتر بهره بگیرید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)