وقتی حرفامو بهش میزنم میگه که یه بار بهم حرفای ناسزا زدی و ازچشمم افتادی منم میگم وقتی از چشمت افتادم بیا جدا بشیم بعد میگه باید درستش کنیم و باز همون پروسه تکرار میشه...
روز از نو روزی از نو...
بنظر شما من چیکار کنم سختمه طلاقش بدم ولی این روال رو هم نمیتونم تحمل کنم.[/QUOTE]


سلام برادر گرامی

با این حرفتون مرزهای ناز کشیدن را جا به جا کردین! و همین طور مرزهای احساس امنیت دادن و پشتیبانی بودن برای یک زن را که دیگه کاملا اصلا محو کردین!!!

به عنوان یک زن که تجربه مشابهی داشتم چنین صحبت هایی که یک مرد راحت حرف از جدایی و یا اینکه تصمیم ازدواج اشتباه بوده رو می زنه، مرد را به شدت از چشم زن می ندازه...

من خیلی رو خودم و همسرم کار کردم تا بعضی چیزها رو تونستم فراموش کنم و زندگی ام را عاشقانه کنم. با تلاش... با توکل و مطالعه زیاد... خیلی زیاد

شما اون اتفاق رو از دل خانومتون در آوردین؟ میشه بگین چه کارهایی کردین؟


نکته دیگه اینکه معمولا زودرنجی لز پایین بودن عزت نفس ناشی میشه.

من دوره عزت نفس آقای عرشیانفر را به شدت توصیه می کنم. می تونید به پیج اینستاگرامی ایشون سر بزنید

https://instagram.com/arshian.intern...d=YmMyMTA2M2Y=