به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

موضوع: همکلاسی

Threaded View

  1. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام
    مطالب زیر برگرفته از تجربه شخصی هست:

    تو برهه از زمان، دچار یک یا چندتا از مسایل بی هدفی، پوچی، بی انگیزگی ، تنهایی، حسرت های از دست رفته، نگرانی های از آینده و ناامیدی ها میشید.

    در این زمان، هر آنچه که شما رو هر چند برای مدت کوتاه به بی فکری محض ببره، نجات بخش موقتی شما میشه، مثل ترن هوایی، فیلم و سریال، بازی های ویدئویی ، دوستی، موادمخدر، مطالعه، سفر و .....
    بخشی از اینها هنجار هستند و بعضی هاشون ناهنجار. و مشکل از بعد این شروع میشه که رشته های عصبی شروع به ساخت می‌شوند و ما به این فکر برهم زن ها عادت میکنیم، با دوری ازشون احساس اضطراب و نگرانی بهمون دست میده و اگر این کار فکربرهم زن ناهنجار باشه، عذاب وجدان، پنهان کاری و دروغ هم به مشکلاتمون اضافه می‌کنه.

    حال برای رهایی از این عادت شکل گرفته، ممکنه بریم یه عادت جدید در خودمون ایجاد کنیم، یه عادت حایگزین، که اگر عادت جدید هم تا هنجار باشه، باز هم ما گرفتار در گرفتار میشیم.


    ..........

    بهترین راه همون پیدا کردن ریشه قصه است ، همون که مدیر همدردی گفت، یا یکی از همونایی که در بالا گفته شد:
    بی هدفی، پوچی، بی انگیزگی ، تنهایی، حسرت های از دست رفته، نگرانی های از آینده و ناامیدی ها.

    -----------
    برید ریشه داستان رو پیدا کنید و با تبر قطع اش کنید.

    شما، قطعا می تونید از پسش بربیایید.

    ----------
    شما سابقا یادمه فرد معتقدی بودین، الان رو نمی‌دونم ولی از گفته هاتون مشخصه هنوز در مسیر هستین،
    بالاترین آرامش و بهترین دوست خداست، با اون باشید.
    آیه قرآن میگه نگران نباشید و غصه نخورید چون خدا با ماست

    حالا اگر من نگران زندگی هستم و غصه دارم، یقینا خدا و اون پناهگاه و دوست واقعی رو کنار خودم حس نمیکنم.
    شما مثل من نباشید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Mvaz تشکرکرده است .

    بانوی آفتاب (چهارشنبه 05 مرداد 01)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.