سلام
شا ید شما هم به ادم هایی که نیاز مندن برخورد کردید
به نظر شما چگونه میشه با اونا طوری همدردی کرد که ناراحت نشن و به اونها بر نخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ممنون