سلام
شا ید شما هم به ادم هایی که نیاز مندن برخورد کردید
به نظر شما چگونه میشه با اونا طوری همدردی کرد که ناراحت نشن و به اونها بر نخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ممنون
تشکرشده 222 در 118 پست
سلام
شا ید شما هم به ادم هایی که نیاز مندن برخورد کردید
به نظر شما چگونه میشه با اونا طوری همدردی کرد که ناراحت نشن و به اونها بر نخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ممنون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)