بمیرم ای یاس کبود؛ چرا یه قبر خاکیم مدینه سهم تو نبود،
دل من این باورشه… باید بگم غریب تر از امام حسن مادرشه،،،
قراره بارون بزنه بهار هوایی بشه ُ سر به زمستون بزنه ،،،
قسم به سقای حسین ،،،حرمت با ام بنین میشه یه بین الحرمین…
بمیرم ای یاس کبود(فاطمیه)







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)