به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array

    در مقابل تهدیدهای سنگین و خطرناک چه برخوردی داشته باشم؟

    سلام خدمت همه دوستان
    سوال من همون‌طور که در عنوان تاپیک عرض کردم نحوه برخورد با تهدیدات سنگین و خطرناک هست.
    بعد از مشکلاتی که شرحشون رو قبلا در یه تاپیک دیگه و در تاپیک حال و احوال یاران همدردی عرض کردم، این اواخر زنی که فعلا عنوان همسرم رو داره خیلی در مقابل برخوردهای سرد من در منزل واکنش نشون میده. به این که بستر خوابمون رو هرگز اجازه ندادم یکی بشه و با وجود اینکه زندگی عادی روزمره داریم، هیچوقت بهش ابراز علاقه نمیکنم و روی خوش نشون نمیدم. مخصوصا اواخر شبها بیشتر دنبال سین جیم کردن بنده هست که من هم اصلا نمیتونم تحمل کنم و کار به مجادله می‌کشه و اینجور مواقع در مقابل سوالش که تا کی این وضعیت هست ، من هر بار با بی‌حوصلگی بهش گفتم که همین جوری به زندگی میتونم ادامه بدم وگرنه برو طلاق بگیر.(هدف من از این سردی کردن ها همینه راستش) ولی مسأله اینه که در چند روز اخیر این زن با ابراز اینکه من در اجبار کردنش به بخشش مهریه فریبش دادم (من هم در مقابل بهش یادآوری میکنم که بزرگترین فریب های عالم رو خودش چندسال به من داده و کوچکترین ادعایی نمیتونه در این باره داشته باشه) ، با وقاحت تمام منو تهدید به قتل می‌کنه و اینکه بعد از قتل هم پای هر مجازاتی حاضره بایسته…
    من آدمی نیستم که در این موارد کم بیارم و ترسی از خودم نشون بدم . راستش ترس زیادی هم از مرگ ندارم ولی خب احتمال میدم که چنین افکاری واقعا در ذهنش ایجاد شده باشه.(نمی‌دونم چطوری احساسم رو اینجا بنویسم)
    حالا می‌خوام از دوستان و کارشناسان تالار بپرسم در مقابل چنین تهدیدهایی چه برخوردی باید داشته باشم؟
    حتی به فکر افتادم خودم هم تهدید متقابلی بکنم.
    این چنین تهدیداتی رو به نظرم اگر از فرد غریبه باشه میشه به پلیس اطلاع داد ولی خب در مورد وضعیت ما که نمیشه.
    کلا در این وضعیت چی درسته و چی غلط؟
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  2. کاربر روبرو از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده است .

    طنین باران (دوشنبه 29 شهریور 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.