به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #11
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون خانم 7
    راستی اون مطلبتون که فرمودید :
    (( وقتایی که آدم دلش یه دفعه میگیره و غمگین میشه بخاطر این هست که در مکان های دیگه از کره زمین افرادی از دنیا میرن که کسی نیست براشون عزاداری کنه چون کسی رو ندارن و به همین خاطر ممکنه این حالت غم به سراغ شما بیاد ))

    اینکه فرمودید آیت الله بهجت فرمودن یا نه من اطلاعی متاسفانه ندارم - باید مطالعه و تحقیقم را بیشتر کنم و بپرسم از مسافران مسیر .
    ولی اگه بزرگوارشون فرمودن ، ایشون هیچ حرفی را بی دلیل نمی زنن و حتما حکمتی داره .


    یه پژوهشی بود به نام زندگی پس از زندگی ، که تایپیکش هم هست در تالار .
    یه فردی به عالم برزخ رفته بود ، داشت اعمال زندگیش را مرور می کرد - دیده بود و بهش گفته بودن :
    ""یه جا رفتی بودی بیرون - چهره ات خندان و شاد بود - این شادی تو بصورت ذرات و مولکول هایی به کائنات پخش میشد و به هر کی می خورد اون انرژی به اون هم می رسید ،،، و حالش بهتر میشد - این حال خوب آنها را به تو هم داده بودن ""


    همین یه کار ساده . چقدر اتفاق بوجود میاره .
    برعکسش هم ، همین جوری هست .
    رمز و رموز که زیاده در کائنات - ولی از خودشناسی - خداشناسی شروع میشه .
    به نظرم حتما لازم نیست به همه اونها دست پیدا کنیم .


    .......................

    یه چیز خارج از بحث بگم کلی :

    لازم نیست حتما ، برای اینکه خوب زندگی کنیم -شاد زندگی کنیم - زندگی پر سعادتی باشیم ، مثلا خیلی از رموز را مثل آیت الله قاضی بدونیم .
    شاید فردی ، انسان خوبی هم باشه - ولی بهش داده نشه .( حکمت خدا )
    یه فردی که فرد بزرگی بود از نظر معنوی ، داشت در سن پیری و در لحظه مرگ کافر میشد ،،می گفت چرا اون جوان 30 ساله رسیده و بهش دادن ولی به من 90 سال مثلا ندادن .
    شاید یه فردی بهش داده بشه ولی نتونه .




    در پناه حضرت دوست .


    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 28 مرداد 00 در ساعت 00:14

  2. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 28 مرداد 00), Mvaz (پنجشنبه 28 مرداد 00), افسونگر (یکشنبه 31 مرداد 00), طنین باران (پنجشنبه 28 مرداد 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.