ممنونم سحر جان برای این پست خوبت ، ولی مبحث زمان چقدر عجیبه واقعا ،،،حتی الآن هم که سفر در زمان و اینا وجود داره ، کلا خیلی علاقه مند به این موضوع هستم
تشکرشده 2,952 در 957 پست
ممنونم سحر جان برای این پست خوبت ، ولی مبحث زمان چقدر عجیبه واقعا ،،،حتی الآن هم که سفر در زمان و اینا وجود داره ، کلا خیلی علاقه مند به این موضوع هستم
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
سحر بهاری (شنبه 02 مرداد 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)