به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array

    کنترل ارتباط

    سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه.

    قبلا در مورد اینکه یه پسردایی دارم که گاها به من چند ماهی هست پیام میده گفتم.

    چند وقت پیش وقتی زنگ زده بودم به مامان بزرگم خیلی اتفاقی مامان بزرگم گفت که فلانی(همون پسرداییم) که فهمیدی دوباره نامزد کرده؟ گفتم نه، کِی؟ گفت عید که اومده بودن برای عید تلخی خونموم با نامزد جدیدش بوده.

    خب من از این لحاظ خیالم راحت شد که احیانا پیش کشیدن بحث ازدواج ازسمت پسرداییم منتفیه و خیالم راحت شد.

    البته اینو من فقط از مامان بزرگم شنبدم و هیچ کدوم دیگه از اقوام همچین چیزی نگفتن. و مامان بزرگم هم هوش و حواسش نسبتا خوبه ولی گاهی میشه که برای خودش یه برداشتهایی می‌کنه. حالا نمیدونم آیا واقعا نامزد بوده یا یکی بوده مامان بزرگم نشناخته و فکر کرده لابد نامزدشه.

    ولی پسرداییم همچنان گاها پیام میده. و این خیلی خیلی منو معذب میکنه و روی اعصابمه. بیشتر از قبل.

    اخه به من چه برای من آهنگ میفرسته؟

    چند بار خواستم بگم راستی شنیدم نامزد کردید. مبارک باشه. انشالله خوشبخت باشید.

    ولی نگفتم. نمیدونم درسته بگم یا نه. هم نمیخوام اصلا فکر کنه که من کنجکاوی به زندگیش دارم، هم میترسم بپرسم و توهم بزنه که نکنه منظور دیگه ای دارم، هم میترسم مامان بزرگم اشتباه کرده باشه و حرف بی ربط بزنم.

    ولی من اصلا توی ذهنم نمیگنجه که بخواد هم نامزد داشته باشه هم برای من اهنگ بفرسته. پسر خیلی خیلی خوبیه. واقعا نمیفهمم چرا این کارو میکنه.

    گاهی هم میگم شاید چون مامان فوت شده میخواد بهمون با این توجه کردنا دلداری بده. اخه پسردایی کوچکم ده ماه قبل از مامان فوت شد. میگم شاید چون خودش غم از دست دادن عزیز چشیده، هدفش همدردی کردنه.

    چمیدونم .

    نمیتونمم از کسی دیگه از فامیل بپرسم. چون فامیل ما منتظرن حرف در بیارن. کافیه من از یکیشون بپرسم راستی فلانی شنیدم نامزد کرده. اگه نامزد کرده باشه که حرف در میارن آخی پوه منتطر فلانی بوده. اگر هم نامزد نکرده باشه که باز میگن پوه منتطر فلانیه!

    ولی من معذبم. به خصوص از وقتی فهمیدم نامزد کرده.

    من پیاماشو دیر باز میکنم. و شاید سه چهار تا یکی و فقط با یه ایموجی تشکر جواب داده ام.

    چیکار کنم به نظرتون ؟

    توی فامیل ما کلا روابط خیلی رسمیه. به خاطر همین اینقدر برام عجیبه پیام دادنش. حالا باز اگه از اون فامیلایی بودیم که بچه های فامیل خیلی با هم صمیمی هستن، اینقدر معذب نمیشدم.

    ویرایش توسط Pooh : سه شنبه 29 تیر 00 در ساعت 22:48


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.