به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 آبان 00 [ 09:13]
    تاریخ عضویت
    1399-5-06
    نوشته ها
    219
    امتیاز
    5,439
    سطح
    47
    Points: 5,439, Level: 47
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 423 در 177 پست

    Rep Power
    48
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اقای نجار نمایش پست ها
    باید بگم اینکه اغلب دوستان گفتند گذشته سختی داشتم باعث ایجاد حس خوبی در من شد. گاهی فکر میکنم همه چنین مشکلاتی دارند و این منم که ضعیفم و نمیتونم دوام بیارم. هرچند میدانم کسانی هستند که شرایطی بسیار دشوارتر دارند
    همه مشکلات خودشون را دارن . امکان نداره یه فردی بگه مشکل و سختی تو زندگی نداره .شما هم ضعیف نیستین فقط بار زیاد روی دوشتون می ذارین . شما غصه ها و مسائل زیادی دارین ولی مطمئن باشین می تونین این مسائل را حل کنین . اولین مرحله پذیرشه جناب نجار . گذشته و حوادث گذشته را بپذیرین و مثل یه سنگ بذارین تو رودخانه و ازش رد بشین . حملش نکنین سنگینه ! این مفهوم یعنی اینکه مشکلات را باید تحلیل و بررسی کنین . چه ایرادی داره ، اگه لازم باشه آدم مشاوره میره تا بهتر بتونه حلش کنه . گذشته و مشکلات زندگیمون اگه مثه عصا بذاریم زبر بغلمون و در شهر راه بریم ، نه تنها اونها حل نمیشن بلکه ما را ضعیف تر و افسرده و در مسیر خسته تر می کنن. مشکلات هست - غصه ها هست - سختی ها هست - حتی بعضی موقع ها اینقدر خسته میشیم که می خوایم فریاد بزنیم - همشون هست و تو همه زندگی ها هست ، ولی باید از همه اونها رد بشیم و نذاریم اونها بر ما سوار بشن . راهش اینکه اول برین یه کاغذ بردارین ویژگیهای مثبت خودتون و زندگیتون و نعمت هایی که خدا بهتون داده را بنوسین و هر شب نگاه کنین - برنامه های آینده تون بررسی کنین و بگین قراره چه شاهکاری برای خودتون ایجاد کنین . خانواده خودمون را بپذیریم چیزی که انتخاب ما نبوده و دست ما نبوده - شکایت را کنار بذاریم و چون شُکر نعمت نعمتت افزون کند .یعنی می خواد بگه اگه تو زندگی مشکل داریم گله نکنیم پیش خدا و از نعمت های که هست شکر کنیم همین عامل باعث گشودن درب هاست . حالا باید در زمان فعل تمام تلاشمون را بکنیم در مسیر باشیم . آن هم بصورت دراز مدت .حتما بهبود حاصل میشه .
    ویرایش توسط Niagara : یکشنبه 20 تیر 00 در ساعت 21:48

  2. 3 کاربر از پست مفید Niagara تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 20 تیر 00), لاله123 (دوشنبه 21 تیر 00), اقای نجار (دوشنبه 21 تیر 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.