سلام خانم سون. سوالای من:
1- عبارت pschologically weak به چه معناست؟ راه برون رفت چیه؟
2- شخصیتتون درونگرا یا برونگراست؟
3- اشتغال خانم بعد از ازدواج چه محاسن و چه معایبی میتونه داشته باشه؟ شما خودتون راضی هستین؟
4- وظایف مرد و زن در زندگی مشترک چیست؟ اینکه بگیم مرد یه سری وظایف داره و زن یه سری وظایف دیگه، این نگاه جنسیتی هست به مرد و زن در بحث ازدواج؟؟؟
5- با انتقاد ازتون چجوری برخورد میکنین؟ سریع موضع میگیرین و میگین من هیچ مشکلی ندارم و اونی که مشکل داره خود شما هستین؟!!!
6- یه سوتی با مزه از خودتون تعریف کنین؟
7- نظرتون در مورد افراد زیر در قالب یک یا دو کلمه:
MVAZ
الهه زیبایی ها
AMMINN
مدیر
سحر بهاری
SCI
باغبان
خادم الرضا
خاله قرمزی
SCARFACE
غلام 1234
Pooh
خودتون
گیسو کمند
مصباح الهدی
اثر راشامون
8- حجاب شما چیه؟ اصلا یه خانم چرا باید حجاب ظاهری داشته باشه؟ ضرورتی داره؟ مهم دل و نیت آدم هست، حجاب ظاهر حالا هر چی میخاد باشه...
9- اعتقادی به ازدواج سنتی دارین؟ چجوری میشه شناخت خوبی بدست آورد در این دوران؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)