سلام و عرض ادب خدمت اهالی صندلی
دوستان خوبم موضوعی هست که باید باهاتون درمیون بذارم
درواقع شما باید مطلع باشید که
چجوری بگم نترسید ها
ان شالله که چیزی نیست
ولی خب اتفاق افتاده و دست کسی هم نیست و درواقع چاره ای نیست
فکر کردم دیدم اخلاقیه که شما در جریان باشین
نزنید میگم حرص نخورید
خب چی بود میخواستم بگم
دوستان خوبم
من مشکوک به کرونا هستم و خب بودن من توی جمع و دورهمی خیلی خیلی خیلی خطرناکه
به خاطر همین اخلاقی بود که ضمن اینکه مطلع تون میکنم با عرض معذرت بگم که من میرم قرنطینه
معذرت میخوام دیگه باید ببخشید ان شالله صندلی های بعدی جبران کنید برام.
از دوستانی هم که تقویم شون تاریخ ۲۷ام با ۲۸ اشتباه نوشته و
اونها سوالات و شروع کردن صمیمانه عذر میخوام که خودشون و سوالاشون به جای من سوخت
خب من برم دیگه ...دیگه زیاد موندنم درست نیست
تمنا میکنم بفرمایید خواهش میکنم بلند نشید
طنین جان زحمت نکش من راه و بلدم خودم میرم
از همون راهی که اومدم درمیرم
بااجازه همگی
مراقب خودتون باشین
سلام برسونین
خداحافظتون
خداحافظ








علاقه مندی ها (Bookmarks)