سلام آقای باغبان
از شما خیلی ممنونم نه تنها برای زمانیکه برای پاسخ و راهنمایی برای تاپیک من گزاشتین بلکه برای کمک و راهنمایی های درستی که به همه ی کاربران این سایت میکنید .
ان شاءالله سلامت و عاقبت بخیر باشین .
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام آقای باغبان
از شما خیلی ممنونم نه تنها برای زمانیکه برای پاسخ و راهنمایی برای تاپیک من گزاشتین بلکه برای کمک و راهنمایی های درستی که به همه ی کاربران این سایت میکنید .
ان شاءالله سلامت و عاقبت بخیر باشین .
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
باغبان (سه شنبه 21 اردیبهشت 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)