سلام دوستان خوبم
ببخشین بابت تآخیر در پاسخ دادن.
آقای باغبان خودم واقعا بعضی مشاغلی که میتونه به بقیه روحیه بده را خیلی دوست دارم مثل همین خانه سالمندان یا بهزیستی که فرمودین ولی خانواده من راضی به این نمیشن که در همچین مکان هایی مشغول به کار بشم ...البته نه اینکه بخواهم پرستار بشم دلم میخواد مثل یه مشاور حضور داشته باشم و غصه هارو ، نگرانیها و حالات روحی بد رو از دیگران دور کنم ، (البته میدونم که شما مثال زدین فقط )
شغل آموزگاری هم دوست دارم ، اینکه بتونم با بچه ها و حتی کمی نوجوون ها در ارتباط باشم و آموزش بهشون بدم ، حس شیرینیه ولی خب مسئولیت داره ، حتی کوچکترین آموزش اشتباه به بقیه که موجب تغییر زندگیشون در جهت منفی بشه .
این را هم بگم : من دوست دارم درآمدی هم برای خودم داشته باشم و مستقل باشم .
من تاپیک قناعتتون رو دیدم و میدونم روزی با مال تفاوت داره . و حتی رزق و برکت هم با هم متفاوتن..
ممنونم از راهنماییتون امیدوارم بتونم به نتیجه درستی برسم .
**********************************
پوه عزیز امروز داشتم مطالعه میکردم در مورد همین هدف و خیلی مطالب مهم دریافت کردم .
اون موضوعی که گفتی رو یادم نمیاد ولی بله بعضی هزینه ها برای من مهمه و اشتباه از خودم بوده که تا الآن اقدامی نکردم .
********************************
سحر بهاری عزیز اتفاقا تعریف این انیمیشن رو زیاد شنیدم و حتی دانلود کردم اما هنوز ندیدم ...چشم میبینم عزیزم![]()









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)