سلام به همگی...
اقا پیرو صحبت داش غلام نظرتون چیه ماه رمضان نزدیکه، توی تالار یه برنامه بچینیم؟
حالا چه برنامه ای بیاید پیشنهاد بدید، البته اگه موافقید؟
یه تشکر هم از سحر بانو به طور خاص بکنم که خیلی زحمت میکشند در تالار.![]()
تشکرشده 311 در 123 پست
سلام به همگی...
اقا پیرو صحبت داش غلام نظرتون چیه ماه رمضان نزدیکه، توی تالار یه برنامه بچینیم؟
حالا چه برنامه ای بیاید پیشنهاد بدید، البته اگه موافقید؟
یه تشکر هم از سحر بانو به طور خاص بکنم که خیلی زحمت میکشند در تالار.![]()
gholam1234 (یکشنبه 22 فروردین 00), سحر بهاری (دوشنبه 23 فروردین 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)