به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 02 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1399-7-01
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 34 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون الهه زیبایی ها
    منم همین برداشت رو داشتم از حرکتش که میخواد قضیه رو به خوبی جمع کنه.
    چند تا دروغ ریز هم دیدم، کاملا مشخص بود چون میخواد من ناراحت نشم با دروغ ریز جمع کرد که من این حرکتشو تا حدی میپسندم.
    کلا شوهرم به خاطر شغلش هم خیلی آدم با سیاستی هست.

    در مورد کادو هم حق با شماست.
    چون چند روز قبلش یه چیز کوچیک برام خریده بود، منم دیگه بیخیال شدم.
    تحمل شرمندگیش رو‌ نداشتم و گفت همون کادو روز زن منه و مهم اینه که من دوس دارم و ....

    برای اون مورد هم بالاخره راضیش کردم برم دکتر.

    ممنون.
    از پستتون خیلی حس خوبی گرفتم.


    ممنون مینا جان
    بله تو خونشون یکریز صحبت این و اون و غیبت و ....
    همیشه شوهرم بهشون تذکر میده که عیبه و .....

    اینکه در مورد من، به شوهرم چیزی میگن رو مطمئنم ولی تاحالا نشده شوهرم بابت اون موضوع اذیتم کنه و عصبیم کنه.
    چون تو چیزای بزرگتر به فرهنگ من احترام میزاره، منم سر چیزای کوچیک‌ کوتاه میام و دامن نمیزنم.
    مثلا تو خونشون اینکه زن و شوهر کنار هم بشینن حرامه، حرف بزنن زیاد باهم و بخندن و دستشون به هم بخوره حرامه.
    ولی شوهرم بهم چیزی نمیگه، البته منم آدم جلفی نیستم اصلا.

    مثلا رو پله خونشون وقتی میخوام کفشمو دربیارم یه جور سخته که حتما باید دست شوهرمو بگیرم که نیفتم. این کار از نظر اونا زشته.

    حتی شده لباسی بپوشم که باب میل خانوادش نباشه ولی خودش میگه راحت باش.
    البته نه که بیحجابی کنما.
    مثلا تونیک و شلوار بپوشم با روسری. قسمت تونیکش باب میلشون نیست.

    مادرشوهرم به تندزبانی معروفه و همه چیزو از دهن دیگری تعریف میکنه و به دروغ.
    منظورم اینه حرف خودشو به دروغ میزاره دهن کسی دیگه و به من میگه که منو ناراحت کنه.
    کاش میتونستم مثال بزنم ولی دیگه زیادی زندگیم میاد رو نت.
    ممنون

  2. 2 کاربر از پست مفید نیکی 69 تشکرکرده اند .

    mina_ (پنجشنبه 16 بهمن 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 16 بهمن 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.