به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 45

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 آبان 01 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1394-3-19
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    10,609
    سطح
    68
    Points: 10,609, Level: 68
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 241
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    241

    تشکرشده 267 در 138 پست

    Rep Power
    58
    Array
    ممنونم اقای باغبان لطف کردین واقعا.اینا رو برا خودم از متن مدیر استخراج کردم:
    اول به طور موقت، هیچ اقدام عملی نکنم.
    دوم:فقط همه سعیم این باشه تا احساساتم را تحت کنترلم در بیاورم
    سوم:جلوی احساسم رو نگیرم ولی کنترلش کنم
    چهارم:اینجوری کنترل احساساتم رو بدست میگیرم و میتونم تصمیم درست بگیرم.
    ممنونم از دعای خیرتون.به کمک خدا و شما دوستان عزیز می تونم بهترین تصمیم رو واسه زندگیم بگیرم.

    بهاره جون کاملا با حرفت موافقم.من دیگه گفتنیا رو بهش گفتم و اون خواستم رو میدونه دیگه نه حرفی میزنم باهاش نه چیزی.فعلا باید بفکر خودم باشم و خودمو آروم کنم.واقعا دارم نابود میشم.امروز کل روزو توی خونه تنها بودم خیلی گریه کردم ژاکتش رو برداشتم روی خودم انداختم جوری که انگار منو بغل کرده.انداختمش روی زمین و سرم گذاشتم روی شونش.وفای همین لباسش از خودش بیشتره....اصلا سعی نکرد منو آروم کنه ....
    بعد از کلی گریه و زاری رفتم جلو آینه خودمو بوسیدم به خودم گفتم من دوستت دارم
    هرکاری ازم بربیاد برای خودم میکنم.فعلا میخوام آروم بشم میخوام به تصمیم درست برسم.بعدش میخواد ادامه دادن باشه یا جدا شدن هر تصمیمی باشه تصمیمه منه و با تمام جونم از خودم حمایت میکنم.حس میکنم خودم مادر خودمم هرکاری ازم بربیاد برا خودم میکنم.
    دیگه لباسشم میندازم دور گداییه محبت بسه.گریه بسه.با شجاعت تمام پای خودم هستم برای ادامه ی زندگیم چه در کنار همسرم چه تنها.نمیذارم هیچی منو عذاب بده خودم مهمترم.

    حیاط خلوت عزیز واقعا متاسفم خیلی سخته خیانت واقعا قلبه آدم پاره پاره میکنه.الان چند وقته از خیانت همسرت میگذره؟چجوری باهم توافق کردین برا ادامه زندگی؟آیا بازم کارش تکرار کرده؟


    ممنونم فکور عزیز درسته من کمی تند رفتم ولی اولش ازش توضیح خواستم و مثله تمام این 8 سال زندگی بازم سکوت تحویلم داد و برام قابل تحمل کردن نبود.
    ایشون انقدر نامرده نه راستشو میگه و نه توضیحی.انتظار داره من بهش بازم اعتماد کنم میگه توباید اعتماد کنی بهم.چجوری وقتی بهم ثابت نمیکنه و اعتماد سازی نمیکنه اعتماد کنم؟ایشون انقد نامرده که حتی حمایت مالیش رو توی این یک هفته ازم قطع کرده با اینکه میدونه من درآمدی ندارم.منم واقعا بدم میاد بهش بگم بهم پول بده .میخواد خودشو طلبکار نشون بده و دست پیش گرفته.

    من از روزی که چنین چیزی پیش اومده اصلا به هیچ کاری توی خونه دست نزدم نمیدونم به این روال فعلا باید ادامه بدم یا نه؟
    سحر بهاری عزیز خوشحال میشم برام بنویسین.

  2. 3 کاربر از پست مفید *مونا* تشکرکرده اند .

    sa3er (یکشنبه 05 بهمن 99), مدیرهمدردی (یکشنبه 05 بهمن 99), باغبان (یکشنبه 05 بهمن 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.