سلام،
ما تمام موارد مربتط به خودمون را به خوبی حل میکنیم.
اما وقتی پای خانواده و پدر ایشون وسط میاد دیگه چیزی قابل حل نیست. حتی جواب من را نمیدن دختر خانوم و میگن شرمنده. بابام بابام...
پدرررشون یه دنده و لجباز هست. من باید یه تاپیک جدا واسه این مورد بزنم.
حتی من به چشم خودم دیدم پدرش حق خودش را خورده و سکوت میکنه.
سلام به شما
حتما تاپیکی جدا گانه ای ایجاد کنین و در مورد مسائلی که بنوعی بعد از ازدواج باعث آزار شماست در اون بنویسین. مطمئنا بررسی های بیشتر و توصیه های مختلف به هر دوی شما در جهت ساختن یک زندگی موفق کمک خواهد کرد .
علاقه مندی ها (Bookmarks)