به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 00 [ 15:06]
    تاریخ عضویت
    1399-8-21
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    1,633
    سطح
    23
    Points: 1,633, Level: 23
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با شرایطی که دارم چیکار کنم

    سلام،

    من فردی 39 ساله هستم و مجرد دارای مشکلات بسیاری هستم که خلاصه عنوان میکنم

    از بچگی مشکلات ارتباط با اطرافیان داشتم و بسیار کم حرف بودم در سن 15 سالگی دچار حملات تپش قلب شدید میشدم و از هر چیز کوچکی دچار اضطراب تپش قلب و تعریق میشدم و گاهی دچار تپش های pvc میشدم دکتر قلب هم رفتم چیزی تشخیص نمیداد و قرص اعصاب میداد که تاثیر چندانی نداشت و مصرف نمیکردم

    برادرم هم 10 سال از من بزرگتر است و او هم از سن 20 سالگی دچار مشکلات روانی و اضطراب بود که دکتر اسکیزوفرنی تشخیص داده بود و برایش دارو نوشته بود و به آن داروها اعتیاد پیدا کرده بود علاوه بر آن اعتیاد به مواد هم پیدا کرده بود و مدت زیادی مواد مصرف میکرد و دچار پرخاشگری بود تا اینکه از حدود 8 سال پیش به کمپ فرستادیمش و چند سال آنجا بود و دوباره به خانه آمد و دوباره اعتیاد پیدا کرد و الان دوباره کمپ فرستادیمش

    پدرم هم با ما زندگی نمیکند و از مادرم جدا شده و من با ماردم که 76 سالشه در خانه ای اجاره ای زندگی میکنیم

    من بخاطر مشکلات فکری و تپش قلب و گریز از اجتماع که داشتم سربازی نرفتم و کلا اضطراب و مشکلات روانی و باعث شد از جامعه فاصله بگیرم و زیاد در اجتماع نروم

    چند سال اخیر در دفتر وکالت یکی از آشنایان دور کار میکردم، با شرایط بدی که داشتیم هیچ کدام از اقوام کوچکترین کمکی حتی فکری به ما نکردند و کاملا تنها بودیم اینجایی هم که کار میکردم چون حقوق کمی میداد و کار زیاد میکشید حاضر شده بود من را استخدام کند و حتی بیمه هم نکرده بود پارسال هم بهم گفت که دیگه نمیخواهد بیایی چون دخترش میخواست بیاید آنجا کار کند، البته ماه پیش دوباره به من پیام داد که دخترم رفته بیا دوباره کار کن که من نرفتم

    چند وقت پیش روباره به دکتر قلب مراجعه کردم و گفت ممکنه مشکل گوارش و معده داشته باشی و به دکتر گوارش رفتم گفت بخاطر اعصاب مشکل کولیت عصبی معده پیدا کرده ای و باید سنوگرافی معده بشوی و کلی قرص و دارو نوشت که استفاده نکردم

    الان از نظر فکری کمی بهتر هستم و اون حالت اجتماع گریزی شدید رو ندارم و راحت تر با مردم ارتباط برقرار میکنم ولی دنبال کار نمیتونم برم چون پایان خدمدت ندارم و پیش اون فرد هم نمیخوام برم کار کنم
    گفتم بروم برای معافی اقدام کنم شاید باتوجه به مشکلاتی که دارم معافم کنند کلا نمیدانم چه کنم هیچ کسی را هم ندارم که راهنماییم کنه ممنون میشوم اگر شما راهنمایی کنید
    ویرایش توسط hmd23 : چهارشنبه 21 آبان 99 در ساعت 21:57

  2. 4 کاربر از پست مفید hmd23 تشکرکرده اند .

    Mvaz (چهارشنبه 21 آبان 99), Pooh (چهارشنبه 21 آبان 99), میشل (چهارشنبه 21 آبان 99), زن ایرانی (پنجشنبه 22 آبان 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.