نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین غ
در من ایشان اعتیاد داره و حق حضانت بچه هات مال خودت.
نازنین خانم میتونم سوال کنم منظورتان از این جمله چیست؟ مطمئنید به موضوع من پاسخ دادید؟! فکر کنم مرا با کس دیگری اشتباه گربته باشید!

آقای سورنا به عنوان آخرین راه چاره نسخه شما را عمل خواهم کرد، ممنون که توجه کردید.

دوستان من می خواهم بدانم اشکال کار کجاست؟ من و شوهرم بدون عشق ازدواج کردیم و هر دو با منطق ازدواج کردیم ولی ظاهرا هررو تشنه محبتیم. و این محبت را از یکدیگر سیراب نمی شویم. البته این تصور من است...

دوستانی که از بیرون به قضیه نگاه می کنند، کمی ریشه یابی کنند. آیا این زندگی، زندگی می شود؟؟؟؟؟