نازنین خانم میتونم سوال کنم منظورتان از این جمله چیست؟ مطمئنید به موضوع من پاسخ دادید؟! فکر کنم مرا با کس دیگری اشتباه گربته باشید!نوشته اصلی توسط نازنین غ
آقای سورنا به عنوان آخرین راه چاره نسخه شما را عمل خواهم کرد، ممنون که توجه کردید.
دوستان من می خواهم بدانم اشکال کار کجاست؟ من و شوهرم بدون عشق ازدواج کردیم و هر دو با منطق ازدواج کردیم ولی ظاهرا هررو تشنه محبتیم. و این محبت را از یکدیگر سیراب نمی شویم. البته این تصور من است...
دوستانی که از بیرون به قضیه نگاه می کنند، کمی ریشه یابی کنند. آیا این زندگی، زندگی می شود؟؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)