سلام
امروز تولدم هست
۳۲ ساله شدم
تولدم مبارک
ممنونم از خدا که منو آفرید تا مادر دو تا بچه نازنین بشم
همسر مرد مهربون و با ایمان بشم
و ان شاءالله بنده ی خوبی برای خدا باشم...
تسلام.
مبارک باشه تولدتون و امیدوارم همیشه خوشبخت باشید.
فقط سوال برام پیش اومد اگر ازدواج نمیکردید جای اون دو گزینه ی اول چی رو جایگزین میکردید که به خاطرش همینقدر خوشحال باشید؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)