نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب
از نظر من غربی شدن اشکالی ندارد ولی ما راه پیشرفت و غربی شدن را نمی دانیم. چرا همیشه کم کاری ها و سیاست های نادرست جامعه و دولت خود را گردن غربی شدن انسان ها و جامعه می اندازید. پس چگونه کشور های دیگر در این گونه مسایل مشکلات کمتری از ما دارند؟؟
انها مشکلات کمتری دارند چون از همه جهات سالها از ما جلوترند
و این رسوم و افکار دست و پاگیر ما را ندارند
زمانی که ما از این دوره گذار گذشتیم و جان سالم به در بردیم میشیم مثه اونا (شاید 100 سال طول بکشه)
ان وقت ما هم میشیم جزئ ادمای شاد