سلام
دوستان خیلی ممنون که نظم دادین به اینجا

فقط آخه ی نقطه منفی شده بدای من
من اونجا که گفتم نصب اِکو....برای اینجا بود نه اونجا

...حس میکنم اونجا اتاق مخصوص آقای مدیر....

چون گفتم از جمله ارتقای تالار .....بعد شما فکر کردین از اونجا برش زدین. که مربوط به اینحا نمیشه......ولی آخه من میدونستم قراره بره اتاق آقای مدیر:) خب نمیگفتم.....
سلام خانم معلم
الان اکو را آوردیم سر جاش ،،،ببینید درسته :)
ببخشید تو برش این اتفاق ها می یافته دیگه :)
علاقه مندی ها (Bookmarks)