در مورد مطالعه گروهی ،،، خب خانم الهه زیبایی ها این مقوله چالش های خودش را می خواد مانند ایده شما ،، از اینکه تعداد به حد نصاب برسه و تعهده باشه ،،
یعنی کاری هست که اولش باید این شرط بشه ،،،
خب این مسائل خودش را داره.
کلا پیشرفت در یه مجموعه ؛ از همت فردی شروع میشه تا همت جمعی ،،
هر فردی هم می تونه سهیم باشه ،،،
قطعا برا تغیییر ؛ همت و تلاش تمام گروه ها را می طلبه ،،به قول شاعر :
با گوشه نشینی درمان نشود غم ،،برخیز و به پا کن شوری تو در عالم :)
خب اگه گروهی هم نشد ،،میتونیم به صورت فردی مانند قبل ؛مقاله های خودمون و یا تجربه های خودمون را در تاپیک ها را داشته باشیم ،،،
یعنی هر روز مطالعه داشته باشیم به صورت شخصی ( مثلا 15 دقیقه ) و اگه وقت شد و لازم دیدیم به اشتراک بذاریم ؛؛
که به نظرم هر فردی می تونه این کار را کنه ،،حتما لازم نیست گروهی باشه .
بالاخره تا موقعی که این عمر و این زمان و شرایط ، اجازه میده ،،ان شالله سعی کنیم با کمک هم در مسیر رشد حرکت کنیم .
ازتون تشکر می کنم خانم الهه زیبایی ها .
----------------------------
![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)