به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 449

Threaded View

  1. #11
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها

    فرد احساساتی هستم و میگم توقعی از کسی ندارم ولی فکر میکنم انسانی هستم که با کوچکترین رفتار ناشایست فرد مقابلم بهم میریزم ... هر کسی باشه ...خب این هم توقع به حساب میاد .

    .



    سلام

    خیلی خوبه در پی آنالیز خودتون و توسعه خودتون هستید
    همه باید این گونه باشیم
    این خیلی خوبه خانم 7
    ان شالله ما هم مثل شما اینگونه باشیم و در پی توسعه خودمون .


    یه بحث هست اینکه آدم نباید با رفتار ناشایست دیگران منفعل باشه ..بلکه باید در صورت لازم تذکر هم بده و این خوبه
    ولی یه مسائلی هست باید دقت کنیم ،،
    بعضی موقع ها انتظارات ماها از دیگران میره بالا ،،، که با هر نسیمی به هم می ریزیم ،،خب این خوب نیست و باید کار بشه ( شاید برا همه پیش بیاد )
    هر چی بتونیم انتظارات خودمون را از دیگران کم تر کنیم ، کم تر بهم می ریزیم ،،،
    در واقع توقع نداشته باشیم همه چی در حد کمال ، خوب باشه ( مقوله کمال گرایی ) ، چون واقعا دنیا این جوری نیست ( همه چی طبق میل و استاندارد های ما شاید نباشه )
    مثلا امروز تو سر کار - فردا تو فروشگاه - دو روز بعد با رئیسمون - 5 روز بعد با همسرمون و .... اتفاق و مسیرهای مختلف وجود داره و این ما هستیم که باید از درون قوی تر باشیم .
    ما انسانها می بایست کار کنیم هممون ،، ته نداره ،،می تونیم همه از دیروزمون بهتر بشیم .



    یه مطلب کلی بگم در این خصوص از فرمایشات آقای مدیر


    یک فرد زوردنج مانند دزدگیری هست که حساسیتش زیادی بالاست و با وزیدن هر نسیمی آژیر می کشد.
    هیچ نسیمی دزد نیست، این دزدگیر هست که باید حساسیتش کاهش پیدا کند.
    فرد زودرنج به خاطر باورهای غیر منطقی و صرفاً احساسی که از رفتار دیگران دارد، اکثراً دیگران را بد می فهمد .
    فرد زودرنج مثل گیرنده تلویزیونی هست که آنتن او خراب است و تصویر هر شبکه ای را ناواضح ، مبهم و درهم می گیرد.
    فرد زودرنج مانند گیرنده ایست که پیامهای دیگران را اشتباه دریافت کرده یا تفسیر می کند.



    شاید هر نسیمی ایراد نباشه و خطا از ما باشه ،،،
    خیلی از زندگی های زناشویی یا حتی دعواهای خانوادگی که باعث اتفاقات خیلی بد شده ( حتی فوتی ) بعضا به خاطر همین مسائل هست ،،
    عدم کنترل خشم - زودرنجی - قضاوت اشتباه و سریع - تصمیمات هیجانی و ...




    موفق باشی خانم 7


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 28 خرداد 99 در ساعت 14:49

  2. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99), Mvaz (چهارشنبه 28 خرداد 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.