به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 286

Threaded View

  1. #11
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    سلام سحرخانم

    1- در 3 صفت خودتون رو معرفی کنین.
    2- تو زندگی حس پشیمونی رو با چی جبران میکنین؟ مثلا کاری کردین و ازش پشیمون هستین و راه بازگشتی نیست، چه میکنین؟
    3- تا چه اندازه به نظر دیگران در مورد خودتون و کارهاتون اهمیت میدین؟
    4- خوشبختی رو تو چی میبینین؟ الان حس خوشبختی دارین؟ (میدونم سوال کلیشه ای هستش ولی خیلی مهمه برام احتمالا از همه بپرسم :) )
    5- گریه تو بنز؟ یا خنده تو پراید 81 پنچر؟
    6- اگر روزی مجبور به انجام کاری باشید که غیرمستقیم باعث آسیب به سایرین بشه، ولی انجام ندادنش هم به شدت به ضرر خودتون یا عزیزانتون باشه چه میکنین؟ (راه سومی وجود نداره)
    7- ریسک یا امنیت؟
    8- عصبانیت یا ناامیدی؟
    .....................................

    پاسخ به سؤالات آقای اسکارفیس

    سلام

    ۱. قناعت_ عاطفه ی عقلانی _ انصاف

    ۲. سعی میکنم بررسی کنم ببینم کجا ، کدوم اشتباه باعث شد شکست بخورم و پشیمان بشم. روش فکر میکنم و سعی میکنم اون عیب ها رو که در مورد خودم مطرح هست بر طرف کنم.
    اکثر پشیمانی ها بخاطر خود ما اتفاق میافته تا تأثیرات دیگران و چیزای دیگه.

    ۳. تا جایی که ضعف هام رو بهم یادآوری کنن و بعد بررسی برام محرز بشه من واقعا مشکلی دارم.
    د
    ۴. خوشبختی رو در آرامش میبینم، بله خوشبختم اما باید برای حفظ این خوشبختی تلاش کنم.

    ۵. گریه تو بنز خیلی درد داره! مثلا یه خانمی فکر میکرده اگر همسرش ثروتمند باشه همه چی حله و وقتی حالا توی بنز گریه میکنه میبینه سقف خواستش همین بود که بهش رسید ولی اون چیزی که شاید هر آدم معمولی داره ایشان نداره و با بنز هم میسر نشد...‌ امشب نه غذای گرون از گلوش پایین میره ، نه روی تخت گرون قیمت خواب راحتی داره... اما خنده تو قایق چوبی کهنه از پراید پنجر مدل ۸۱ هم با ارزش تره. آسیب های روانی بعضاً جبران پاپذیرن.

    ۶. ضرر رو قبول میکنم، آسیب به چند نفر ناخواسته بهتر از آسیب به ده ها نفر بصورت ارادی و عمدی هست. من میتونم آسیب های متوجه خودم رو برطرف کنم اما نمیتونم آسیب هایی رو که بمردم میزنم رو جبران کنم.

    ۷. امنیت

    ۸. هیچکدام




  2. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 24 خرداد 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.