سلام. عزیزم همیشه پیگیر تاپیک های شما هستم و براتون دعای خیر می کنم. ببینید، همه ما تو زندگی خودمون با مسایل و مشکلاتی روبرو هستیم و می شیم که به ذائقه مون خوش نمیان اما وجودشون در حیطه اختیار ما نیست. همین ویروس که کل دنیا رو درگیر کرده رو ببینید. راه فراری ازش نیست پس مجبوریم فقط با وجود تمام سختی هایی که بهمون تحمیل کرده سر کنیم و بهتره دنبال راهکارهای کمتر سختی کشیدن باشیم. شما تو یه شرایط قرار دارید که از نظر من بسیار سخته و شاید از نظر فرد دیگه ای این شما باشید که موضوع رو برای خودتون پیچیده می کنید. به هر حال باید بپذیرید که اطرافیان شما همین هستند و تا خودشون نخوان که ظاهراً نمی خوان تغییری در کار نخواهد بود. انتخاب کنید. یا با همین وضع موجود سر کنید و به فکر خودتون باشید یا بیشتر از این باعث آزار خودتون نشید. زندگی فرصتیه که فقط یک بار به ما داده شده. درسته که سال ها صرف کردید تا به این نقطه برسید اما آیا این همون جایی بوده که برای رسیدن بهش برنامه داشتید؟ با خودتون رو راست باشید و یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید همسرتون رو همین جوری که هست می پذیرید یا نه؟ به هر حال هیچ کس نمی تونه بگه زندگی بدون چالشی داره. همه ما مشکلاتی رو پشت سر گذاشتیم و مشکلاتی پیش رو داریم احتمالا. اما برای هر کسی یک سری خط قرمزها وجود داره. اگه فکر می کنید از خط قرمز خودتون عبور کردید به جای عذاب دادن خودتون و همسرتون درنگ کنید و به نقطه ای که روی اون ایستادید نگاه کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)