سلام دوستان چرا خانما این همه آرایش میکنن؟
چرا روز به روز داره مصرف مواد ارایشی بالا میره؟
آخه مگه خدا خودش قشنگی رو در وجود ما نذاشته؟چرا ما خانما اینقدر اعتماد به نفس نداشته باشیم که خودمونو بدون مواد آرایشی هم قشنگ بدونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟