به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 اردیبهشت 02 [ 17:05]
    تاریخ عضویت
    1399-2-17
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    2,737
    سطح
    31
    Points: 2,737, Level: 31
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    43

    تشکرشده 35 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon88888 سه سال گذشت، انگار هنوز سه روز پیشه.......

    خیلی ناراحتم
    مگه میشه بخوای عروس بشی ، کلی برنامه بچینی بعد همه چی خراب بشه.
    میگن ناراحت نباش! یه چیزی مثل یه دوست بود و رفت. من میگم چرا ناراحت نباشم سه سال گذشت انگار سه روزه گذشته. از این زخم بی اعتمادی خون و عفونت میچکه. مگه به مامانم قول نداد که میاد، مگه مامانم نگفت دختر من حساسه پا رو احساسش نذاری. گفت چشششم حاج خانم، چشم حاج آقا بعد چند ماه گذاشت و رفت.!!!!! الان زن داره ، یکی جز من . دلم گریه شدید میحواد ، ولی گریم نمیاد. دلم انتقام میخواد میگن فیلم هندی زیاد میبینی؟ آقاجان نخواستت تمامممممم. مشاور میگه حالت خوب نمیشه اینجوری. رفت و هزار حسرت بدلم گذاشت. دروغ و راست رو قاطی کرد و من سرگرم شدم. هیسسسسسس میدونم اشتباه کردم ولی صادقانه بودم باهاش، منم عیب داشتم ولی ما عاشق هم بودیم ، نبودیم؟ اونم عیب داشت من چشم پوشی میکردم. ولی ... ولی میدونین چیه؟؟!!!!
    خدا همیشه سهم منو میده به بقیه! خخخ اینم یجورشه! قرار بودم من عروس شم ، خدا گفت برو کنار بذار باد بیاد. این مال تو نیست مال مریم جونه ، واقعا مریم جون و روحشه. دوستش داره ، تو فقط سرگرمی بودی اصلا من دلم میخواد این دو تا بندم عروسی کنن تا چشت درآد ستاره. گفتم خدایا من سی سالمه هااااا، چرا مثل بچه باهام برخورد میکنین؟ سهم منو نده به دیگران گفت همینه که هست بشین عقب انقدر حرص بخور تا بمیری. ببین خانومشو تا چشات در بیاد. گفتم خدایا من گردنبد فروختم، انگشتر مامان رو فروختم لباس خریدم. ببین چقدر قشنگه؟ گفت بمن چه میخواستی نخری، برو ببینم............
    کاش میمردی عشق ناکام من، سه ساله تو دلم پر از خونه، سه ساله زخم این عشق ناکام پر از جراحت و عفونته ولی تو پیش زنت خوشحال زندگی میکنی.صاحب شغلی، اسم و رسمی داری، جدیدا دیدمت خیلی زیبا شدی. راستش زنتم خوشگله دروغ چرا. خیلی خودمو باهاش مقایسه میکنم حسادتم میکنم .
    میگما نکنه من گناه کار بودم ، نکنه بهش بد کردم؟ نکنه کم گذاشتم؟ ای خاک برسرم که هنوزم هنوزه مثل دختر بچه ها میترسم عرضه ی هیچی رو ندارم.
    دیگه حالم از همه بهم میخوره. درگیر بیماری افسردگی و خود...... شدم ، من تا خرخره تو باتلاق و گناهم البته مهم نیست . خدایا خوشحال شو از حال من. اینهمه دعا کردم برای هیچچچچ . خستم خیلی زیاد خستم.............خیلی تنهام پناه آوردم اینجا
    بهم نگین میخواستی عاشقش نشی من آدمم بخدا
    خوشبحال زنش

  2. کاربر روبرو از پست مفید goleyakh30 تشکرکرده است .

    Mvaz (پنجشنبه 18 اردیبهشت 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.