سلام من تازه امسال رفتم دانشگاه و هر رفتاری که میکنم همش به خودم میگم نکنه کار بدی کردم و اینا
برای این که منو بهتر بشناسید که بتونید بهتر راهنمایی کنید یکم از خودمو کارام میگم براتون
من دختر مانتویی ساده ایم و با پسرا مثل دخترا عادی رفتار میکنم ولی مشکلم اینه در عین حال که سنگینم و برا کسی ادا نمیام شخصیت شوخ وشادی دارم و به خاطر خنده یا شوخی هایی که گاها میکنم(نه زیاد و نه بطور مستقیم با پسری و کلی شوخی میکنم و همه میخندن) با خودم فک میکنم نکنه الان سبک بازی در آوردم کسی از من خوشش نیاد و این حرفا
کلا خیلی حساس شدم حتی با دخترام که حرف میزنیم و بلند میخندیم همش میگم الان پسرا فک میکنن من دختر بدی ام و این چیزا (چون خودمم دنبال پسر سبک نیستم و اهل دوستی با پسر نیستم)
به نظرتون اینکه خنده خودت باشه ولی ادا نداشته باشه یا اینکه تو گروه تلگرامی با بچه ها میخندیم بی وقاریه؟؟؟







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)