سلام
وقت همگی به خیر و خوشی.

قصد خواستگاری از دختری رو دارم و مدت‌هاست که براش برنامه‌ریزی داشتم. اما به خاطر به وجود اومدن این شرایط برام سوال پیش اومده که آیا در این شرایط که به خاطر شیوع کرونا امکان رفتن به خواستگاری حضوری وجود نداره، مطرح کردن این مورد صحیح هست؟ چون با وجود اینکه من اطلاعات خوبی در مورد ایشون و خانوادشون کسب کردم، اما ایشون در مورد من خیلی چیزی نمی‌دونن و می‌شه در صورت صلاح دیدن خانواده‌ها مدتی رو به صورت تلفنی با هم آشنا بشیم.

پیشاپیش سپاسگزارم.