سلام.
ممنون که جواب دادید.
جوابهاتون رو خوندم.
حالا یه سوال دیگه هم دارم. ممنون میشم این رو هم مثل بقیه سوالها صادقانه و راحت جواب بدید.
چه آرزوهایی دارید؟ و در کودکی و نوجوانی هم بهمون بگید چه ارزوهایی داشتید؟ هر آرزویی رو، چه کوچک چه بزرگ که یادتون میاد که توی زندگی داشته اید برامون بگید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)