سلام دوستان خوبم
امیدوارم حالتون خوب باشه
این تاپیک رو میخوام اختصاص بدم به مطالب و درس هایی که توی زندگی گرفتیم ....خواه به وسیله ی تجربه .... خواندن یک کتاب و یا نوشته و یا هر چیزی که دید شمارو نسبت به زندگی عوض کرد و الآن راضی هستید از اینکه تفکرتون عوض شد .
ممنون میشم از تجربیاتتون برامون بگید تا ما هم یاد بگیریم ....![]()









پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)