به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 02 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-28
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    10,451
    سطح
    68
    Points: 10,451, Level: 68
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 399
    Overall activity: 37.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 500 در 154 پست

    Rep Power
    40
    Array

    دوباره بهش پیشنهاد بدم

    با سلام و وقت بخیر

    ممکن به عنوان فردی که بیرون گود راهنماییم کنید
    من یکی از اعضای تقریبا قدیمی اینجام، یه مرد 30 ساله ام
    حدود 3 هفته پیش جایی دعوت بودم اونجا از دختری خوشم اومد، رفتم بهش پیشنهاد آشنایی دادم، بهش گفتم من یه فرد بالغم دوست دارم برای یه رابطه جدی باهاتون آشنا بشم و دنبال سواستفاده یا مسخره بازی نیستم، حتی پدر و مادرتون رو هم در جریان آشنایی بزارید، مِنُ و مِن کرد ازش خواستم بهم اعتماد کنه فوقش اگه ازم خوشش نیومد بهم نه بگه، خلاصه شمارش رو ازش گرفتم

    داشتم رانندگی می کردم که برگردم خونه ولی تمام فکر و خیالم با اون دختر بود، زدم بغل بهش اس ام اس دادم ممکن یه ساعت دیگه باهاتون تماس بگیرم و باهم حرف بزنیم؟ راه افتادم وقتی رسیدم دیدم جواب نداده، زنگ زدم دیدم خاموش گوشیش، تو تلگرام پیداش کردم و اونجا هم بهش پیام دادم، تو اینستا از طریق شمارش پیداش کردم دیدم 10 سال ازم کوچکتر شوکه شدم! چون ظاهرش نشون نمی داد، دو دل شدم ولی اعتنایی نکردم، پیام داد با جملات خیلی رسمی و با قیدهای خیلی تاکیدی که خیر اکیدا به من پیام ندید! و... تو تلگرام هم بلاکم کرد. میگن تعصب وقتی به وجود میاد که شکی سرکوب بشه، احساس کردم ته دلش دوستم داره و داره با این عبارات سرکوب می کنه حسش رو، نخواستم باهاش بحث کنم چون فایده ای نداشت و بهش گفتن چشم! اون لحظه چندین فکر تو ذهنم اومد یکیش این بود که شاید هنوز بالغ نیست که پخته تر جواب بده
    خلاصه چند روز پیش تلگرامم رو چک می کردم که دیدم آنبلاک کرده، نمی دونم دوباره بهش پیام بدم یا نه، من بیشتر از سن این دختر ورزش حرفه ای کرده و می کنم و سن و روحیم جوون و شاداب، من تجربیات مختلف تو روابط انسانی داشتم که درد و لذت هاش بهم آگاهی های خاص خودم رو داده، من این حس رو دارم که همراه زندگی من مثل رفیقم، مستقل و پخته که از عشق بند نمیسازه، من روحیه مردسالار ندارم و دنبال زن مطیع یا تولید مثل نیستم، این دختر 10 سال از من کوچک تر!
    از طرفی من با خودم در آرامشم، لذت می برم از لحظه هام ولی دوست دارم عشق رو دوباره تو بعدی جدیدتر گسترش بدم، من تو بهترین سال های زندگیمم، اگه الان نه پس کی؟!
    دوستام و فامیلام بهم لقب دیوونه و دایورت(بیخیال) رو دادن، به خاطر رفتارهای غیرمنطقیم(من با شم خودم جلو میرم)، مطمعنم این رفتارهای من خیلی ها رو ازم دور می کنه ولی می دونم که مطمعنا یه سری هم جذب رفتارهای من میشن ولی گاهی یه فکری میاد سراغم که اگه فرد مورد علاقم رو پیدا نکنم پس کی پیداش کنم؟! ترسی از باخت ندارم ولی نمیخام هول رفتار کنم

    من به هیچی نه نمیگم به نظرتون بهش دوباره پیام بدم که استارت آشنایی رو باهاش بزنم؟
    اگه جایی واضح توضیح ندادم بگید تا بیشتر بگم، ممنون


    ویرایش توسط باران13 : چهارشنبه 26 تیر 98 در ساعت 00:49


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.