به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #4
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام شمیم الزهرای عزیزم خوبی ممنون بابت مواردی که گفتی ولی واقعیتش نظرات و سبک زندگی ها خیلی باهم متفاوته
    ببین من ادم تنبلی هستم همیشه راحت ترین راهو انتخاب میکنم و از خدا کمک میخوام:)
    مثلا اصلا دوست ندارم بچه رو صبح جمع کنم ببرم جایی بعد دوباره ظهر برم بردارم دوباره بیام خونه .دنبال ساده ترین و بهترین راه هستم
    با مهد کلا مخالفم.
    درمورد هزینه ها اینجا پرستار اونقدرا بالا نیست با پونصد تومنم حل میشه فکنم البته نمیدونم کیفیتشون چجوریه درسته من برم سرکار باید یکی هم بیارم واسه کارای خونه هفته ای یبار ...
    البته عمه ای هم داره که شاید ازش یخواییم قبول کنه بیاد ازش پرستاری کنه ولی اونم فکر میکنم عواقبی داشته باشه چون رابطه امون خیلی خوبه باهم نمیخوام حرفی توش بیاد که حتما اینجور مواقع حرف و حدیث بوجود میاد.

    سلام الهه جان ممنون بابت نظرت
    بچه که همیشه نیاز داره ولی الان اساسیترین قسمت تربیتشه مثلا دوسال اول بچه باید مثل پادشاه باشه نباید نه بیاری هرچی خواست مانع نشی کلا نه نباشه.
    مثلا فکر کن بزارم پیش مامانم اینو میدونه؟
    عزیزم بعد چند سال خودش میره تو مهد با بچه ها بازی میکنه من که نمیام هی مرخصی بگیرم اگر بخوام فقط همین یکسال و تمام.

    کلا چیزایی اطرافم میبینم که تعجب میکنم مثلا یکی از نزدیکانم که هردو شاغل اند و وضعشون خوب تو شهر غریب بچه یکساله رو گذاشته مهد و مرخصی نگرفته و متاسفانه بچه اش بخاطر سرایت از بچه های دیگه کل یکسال مریض بود طوری که اوضاع قد و وزنش خرابه حالا حال روحیش بماند که کلا عنقه و گوشه گیر ...عین خیالشون هم نیست
    گناه دارن خب ما مسولیت داریم قبال این وروجک های خوشگل...
    ولی دختر من خدارو شکر انقدر باهاش بازی کردم حالش خوبه و شاده و وضع جسمیش هم خدارو شکر خوبه.

    کاش از مشاورین کسی نظری میداد تا من بخوام شارژ کنم دیر میشه

    مشاوران و روانشناسان عزیز ...

    - - - Updated - - -

    در کل قطع کردن درامد خانواده میتونه تبعاتی داشته باشه که الان حتی نمیشه پیش بینی اش کرد!
    مثلا چی الهه جان
    درسته خرج سه نفر بیشتر از دو نفره ولی این ظاهر داستانه من به عینه دیدم که از وقتی دخترم اومده خداوچه کرده و روزیمون رو چند برابر داده من به این مسایل اعتقاد دارم و خوشبینم به خاطر شناختی که به خدا دارم و ازش میخوام بعد مرخصی کار همسرم پر رونق تر باشه
    یعنی اگر بخوام مرخصی بگیرم براین اساسه وگرنه تو این وضع اقتصادی اوضاع کاهی ترسناک میشه .

  2. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    Eram (دوشنبه 03 تیر 98), الهه زیبایی ها (جمعه 24 خرداد 98), بی نهایت (چهارشنبه 22 خرداد 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.