سلام.
پسری هستم 20 ساله و بنا به دلایلی قصد دارم تا آخر عمر مجرد بمونم و از الآن دارم کم کم خودمو آماده میکنم.
خواستم دوستانی که مجردی زندگی میکنند از مزایا و معایب این سبک زندگی بگن و تجربیاتشون رو در اختیار بنده قرار بدن.
ممنون.
سلام.
پسری هستم 20 ساله و بنا به دلایلی قصد دارم تا آخر عمر مجرد بمونم و از الآن دارم کم کم خودمو آماده میکنم.
خواستم دوستانی که مجردی زندگی میکنند از مزایا و معایب این سبک زندگی بگن و تجربیاتشون رو در اختیار بنده قرار بدن.
ممنون.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)