خیلی ممنون از شما میشل عزیز. به نکته جالبی اشاره کردید که کاملا درسته . بله من واقعا انگار هنوز خودم رو وفق ندادم به شرایط زندگیم . مخصوصا اینکه اطراف ام این مدل زندگی هارو ندیدم کاملا حق با شماست من باید مهارتهای رو ارتقا بدم
مرسی از راهنماییتون
تشکرشده 12 در 10 پست
خیلی ممنون از شما میشل عزیز. به نکته جالبی اشاره کردید که کاملا درسته . بله من واقعا انگار هنوز خودم رو وفق ندادم به شرایط زندگیم . مخصوصا اینکه اطراف ام این مدل زندگی هارو ندیدم کاملا حق با شماست من باید مهارتهای رو ارتقا بدم
مرسی از راهنماییتون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)