خیلی ممنون از شما میشل عزیز. به نکته جالبی اشاره کردید که کاملا درسته . بله من واقعا انگار هنوز خودم رو وفق ندادم به شرایط زندگیم . مخصوصا اینکه اطراف ام این مدل زندگی هارو ندیدم کاملا حق با شماست من باید مهارتهای رو ارتقا بدم
مرسی از راهنماییتون