نقل قول نوشته اصلی توسط خندون نمایش پست ها
در مورد دارو که خب طبیعتا باید از یک پزشک بپرسی.

ولی هیچوقت تو زندگیت دنبال سرکوب کردن چیزی نباش چون بعد از یک مدتی که گذشت اون حس یا میل به شدت فوران میکنه. به علاوه اینکه وقتی که به ذهن دستور سرکوب چیزی رو بدی اتفاقا بر عکس ذهنت مشتاقتر میشه به اون مورد.

راه حل مشکل تو کنترل کردن هست و با استفاده از روش های شناخت درمانی به دنبال حل مشکلت باش.

اگر میخواهی که حالا حالاها به جنس مخالف علاقه ای پیدا نکنی باید اول دنبال این باشی که رابطه با جنس مخالف چه مزیتی برای تو داره؟ مثلا یکی میگه دنبال رفع تنهایی هستم،یکی میگه نیاز به محبت دارم و امثال اینها.... یعنی در قدم اول باید ریشه مسئله رو پیدا کنی و بعد به دنبال راه حل براش باشی.
درسته، این نیاز رو قبلا سرکوب کردم که الان شدیدتر شده.
شاید تنها مزیتی که برای من داشته باشه رفع تنهایی هست. همین.
از طرف دیگه هم تازه فهمیدم دلیل فرار کردن من از رابطه باجنس مخالف ترس هست، از این میترسم که شکست بخورم وقتی هم که شکست بخورم غرورم میره زیرپا (توی این مورد).

- - - Updated - - -

از طرف دیگه هم باید قوانین رابطه رو بدونم اما تمایلی بهش ندارم چون همونطور که گفتم بشدت میترسم.