سلام من چندروز پیش با اقایی اشناشدم.ولی تقریبا دوماه پیش شکست عشقی خیلی بدی داشتم.
اسم تایپیکم هم دختردلشکسته بود.
ولی الان نمیخام اشتباهات گذشته تکرارشه.لطفا کمکم کنید باید ازهمین ابتدا چیکارکنم.چه جوررفتارکنم