دعا اینقدر زیبا و دوست داشتنی بود، به محض دیدنش گفتم ماله من
و اینقدر زیبا که دوست دارم هم چنان باقی بماند و دوستان دیگر بهره مند.
برای نفر بعد دعا می کنم که:
نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
سلام
برای نفر بعد بطور خاص و برای بقیه هم بطور عام می خواهم غرق حضور شود .... چنان غرق حضور شود که خودی برایش نماند و بیخود از خود همه نگاهش پر از نگاه دوست باشد و لحظه لحظه اش حلاوت در محضر بودن و دیدینها دیدن از رنگ حقیقت
خدایا اجابت فرما به اعتبار و آبروی 5 تن آل عبا و امام حی و منتظَر علیهم السلام
علاقه مندی ها (Bookmarks)