به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 115

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 97 [ 02:18]
    تاریخ عضویت
    1397-8-15
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,012
    سطح
    17
    Points: 1,012, Level: 17
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 50 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقا بهزاد ممنونم از نظر و همراهیتون.. از پست آخرتون (69) هم ممنونم چون واقعا یه گوشه هاییش حرف دل من بود اینکه یکم از پست گیسو کمند عزیز گیج شدم با اینحال از همه دوستان بازم ممنونم که از دیدگاه های مختلف قضیه رو برام بررسی میکنن..

    نقل قول نوشته اصلی توسط behzzad نمایش پست ها
    البته راهکار رو هم داده بودم ولی ظاهرا شما توجهی ندارید. برگردید و راهکاری رو که در صفحات قبل داده بودم مجددا بخونید.

    چشم من به دیدنش میرم و اون جملاتی که واقغا نظر قلبیم و نشون دهنده حمایتمهه رو میگم اما به اینم توجه کنید که شوهر من متاسفانه مثه شما فکر نمیکنه که فقط خود همسر و حرفای همسر براش مهم باشه بخاطر همین من اصررار داشتم پای مادرمو بکشم وسطط ضمن اینکه ما تو شرایط عقد هستیم اگه خانواده ها رهامون کنن عملا زندگیمون به خیلی مشکل میخوره به همون دلایلی که برای آقای Quality گفتم .. و چشم فامیل هر دو طرف رو ما هس .. اگه سر زندگیمون بودیم خیلی چیزا فرق میکرد

    اینکه شوهرتون گفته دیگه دیره ، خیلی جدی نیست و هنوز راه داره.

    امیدوارم همینطور باشه .. اما معمولا اینجور حرفاش خیلی جدیه..

    این خبر خوبیه!!

    منظورش ازینکه گفته دنباال طلاق نیس بخاطر مهریه و این حرفاس که میخواد از زیرش در بره .. وگرنه مشاور اینم گف که اصلا دنبال آشتی کردن نیس..اینو تقریبا خودم میدونسم چون گفته بودم ده سالم بگذره نمبره دادگاه اما شاید یجا دیگه سرگرمه و بنابراین نیازی هم به ازداوج نمیبینه این منم که ممکنه سال ها غمرم خشک شه..

    معناش اینه که حالا حالاها وقت دارید و طلاق در یکسال آینده هم اتفاق نمی افته. پس نیازی نیست که آشفته باشید یا عجله داشته باشید.

    بله خب اما هر راهکاری هم یه زمان و تایمی اثز داره دیگه
    راستی

    مادرم یه راهی دیروزکه باهاش حرف زدم جلو پام گذاشت که به نظر قصدش اون چیزی که من میخوام نیس و قصدش فقط سوزوندنو تحریک همسرمه ..

    مادرم میگه سه ماه مطیع من باش هر چی من میگم گوش بده میگه موهاتو کوتاه کن هر ماه یه رنگ بزن برو مسافرت برو تفریح آرایش کن از همه اینا هم عکس بگیر اینستا باز کن غکسارو بزار پروفایل تلگرامو اینستات تو این سه ماهم نه با خودش نه با اعضای خانوادش هیچ ارتباطی نداشته باش اگه بعد اینکارا سمتت نیومد من برات یکاری میکنم
    گفتم چه کاری ؟ جوابی نداشت

    مادرم میدونه شوهرمم از مووی کوتااه یا مو رنگ کردن زن مخصوصا رنگای روشن متنفره در حدی که حتی وقتی خوب هم بودیم با هم گفته بود اگه موهاتو طلایی کنی دیگه اسم منم نیار با این وجود آیا درسته به امید اینکه ممکنه سه ماه دیگه کمکم کنه به حرفای مادرم گوش بدم؟ اما ازونور شوهرم با فهمیدن و دیدن این چیزا دیدش بهم منفی تر شه و ازون جایی که بشدت ادم لجبازیه بیشتر سر لج و لجبازی بیوفته

    از یه طرف میدونم شوهرمم من فرشته عالمم بشم منو بدون خانواده نمیخواد هیچوقت..

    تازه با خاننواده هم احتمالا دیگه نمیخواد..


    و اینکه مادرم گف منو با مشاورت آشنا کن من همه کارایی که این آقا و خانوادش کردن رو بگم ببینم آیا میگه این زندگی ادامه پیدا کنه خوبه یا نه؟ البته مطمینم مشاورم بگه طلاق بده باز این حرف خودشو میزنه اما بنظرم فکر خوبیه ببرمش پیش مشاورم نه؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید راه برگشت تشکرکرده است .

    behzzad (یکشنبه 18 آذر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.