به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 اسفند 97 [ 13:10]
    تاریخ عضویت
    1397-8-30
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    89
    سطح
    1
    Points: 89, Level: 1
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 59.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    8
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    1 پیش قدم شدن من برای آشتی زورگوتر شدن شوهرم تنفر من

    وقتی بعد از شنیدن خستگی و دلسردی من از زندگیم و اینکه نیازهام تامین نشده عصبانی شد و منو از خونه بیرون کرد 8 روز خونه مادرم موندم میخواستم بمونم تا بیاد سراغم و عذرخواهی کنه

    بنا به مشورت دیگران مبنی بر اینکه من غرورشو شکستم و باید پیش قدم بشم و محبت کنم تا احساس اقتدارشو بدست بیاره و اینکه فشار جنسی بهش میاد ممکنه بره سراغ یکی دیگه(اینا حرفایی که دیگران اعم از روان شناس و یه روحانی و دوستان گفتن)

    اما با لیستی از دستورات و خواسته های شوهرم مواجه شدم که اولش میخواست امضا کنم بعدش که من گفتم منظورت چیه امضا کنم و فهمید من نخواهم پذیرفت که امضا کنم به تعبیر خودش قول محکم ازم گرفت
    خواسته هاش که گفت اصلا بحث نمیکنیم و فقط تو باید بپذیری:
    من تحت هیج شرایطی تو کار خونه کمک نمیکنم
    اگر احساس کنم درس و کارت لطمه میزنه حذفشون میکنم
    اوندفعه پدر و مادرم یهو اومدن تو خونه تو گفتی من لباس مناسب تنم نبود به پدر و مادرم توهین کردی دیگه حق نداری اسمشونو بیاری اینجا خونشونه هر وقت بخوان بی اجازه میان تو
    و....
    من قبول کردم چون نمیدونم تو فرهنگ و دین ما زن دقیقا چقدر باید بردگی کنه تا اقتدار شوهرش حفظ بشه

    حالا بیشتر از قبل از شوهرم متنفرم. ظاهرا باهاش خوبم محبت و رابطه زناشویی خوب کلمات عاشقانه ولی من ازش متنفرم و تصمیم گرفتم از این به بعد از وظایف مالیش ذره ای کوتاه نیام و با ولخرجی دلخوشی برای خودم درست کنم و البته جوابی به تحکم شوهرم بدم

    احساس میکنم سرانجام این زندگی جدایی اه اما برای حفظ آبرو و فرار از اسم مطلقه و مشکلات بعدش تحمل میکنم
    هر روز بعد از اینکه شهوتش رو رام کردم و شکمش رو سیر نفرینش میکنم
    جالبه که بسیار مذهبی و متعصبه و کسی باور نمیکنه شکنجه گر زنش باشه
    ویرایش توسط ستاره قطبی : دوشنبه 05 آذر 97 در ساعت 21:52

  2. کاربر روبرو از پست مفید ستاره قطبی تشکرکرده است .

    الهه زیبایی ها (دوشنبه 05 آذر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.