به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

Threaded View

  1. #19
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    جناب quality ممنون از پست و نظر خوبتون.

    الان که دیدم نوشتین از همه مشکلات من خبر دارین و مطمینید که همه مشکلاتم رو اینجا میگم، و گفتین چند ساله میخونین تاپیکام رو، رفتم ببینم تاپیکای شما چی بوده، دیدم سه تا موضوع بوده، که احتمالا دو تاش از دسترس دیگران دور کرده اید، یکیش هم منتقل شده بود و برای من باز نمیشد. خلاصه نشد ببینم توی چیا همدردیم. ولی دیدم عه.... شما همونید که پارسال مطمین بودید و حکم دادین و اظهار تاسف برای من کردین و قضاوت محکم و قطعی کردین که من خودم باعث شدم فلانی دستمو بگیره... :)

    ولی خوشبختانه این پستتون یه کوچولو دلخوری اون پست قبلیتون رو از بین برد. البته بازم باید فکر کنم.

    قبول دارم زیادی میام همدردی. و حرفتون هم در مورد اینکه عنوان منفی تاپیکها و اینکه چشمم بهشون میفته و باعث میشه فراموشم نشه، نکته خوبی بود.
    دلیل این حالتهامم فکر کنم مخلوطی از کمبود اعتماد به نفس و شاید شاید شاید عزت نفس و کمالگرایی هست. و البته خطاهای شناختی.

    خودم میخوام دیگه کمتر بیام همدردی. ولی هنوز موفق نشده ام.
    قبل از هر چیزی به نظرم باید یه روانپزشک درست و حسابی پیدا کنم. یکمی اوضاعم بی ریخته.

    - - - Updated - - -

    سلام.
    جناب quality ممنون از پست و نظر خوبتون.

    الان که دیدم نوشتین از همه مشکلات من خبر دارین و مطمینید که همه مشکلاتم رو اینجا میگم، و گفتین چند ساله میخونین تاپیکام رو، رفتم ببینم تاپیکای شما چی بوده، دیدم سه تا موضوع بوده، که احتمالا دو تاش از دسترس دیگران دور کرده اید، یکیش هم منتقل شده بود و برای من باز نمیشد. خلاصه نشد ببینم توی چیا همدردیم. ولی دیدم عه.... شما همونید که پارسال مطمین بودید و حکم دادین و اظهار تاسف برای من کردین و قضاوت محکم و قطعی کردین که من خودم باعث شدم فلانی دستمو بگیره... :)

    ولی خوشبختانه این پستتون یه کوچولو دلخوری اون پست قبلیتون رو از بین برد. البته بازم باید فکر کنم.

    قبول دارم زیادی میام همدردی. و حرفتون هم در مورد اینکه عنوان منفی تاپیکها و اینکه چشمم بهشون میفته و باعث میشه فراموشم نشه، نکته خوبی بود.
    دلیل این حالتهامم فکر کنم مخلوطی از کمبود اعتماد به نفس و شاید شاید شاید عزت نفس و کمالگرایی هست. و البته خطاهای شناختی.

    خودم میخوام دیگه کمتر بیام همدردی. ولی هنوز موفق نشده ام.
    قبل از هر چیزی به نظرم باید یه روانپزشک درست و حسابی پیدا کنم. یکمی اوضاعم بی ریخته.

  2. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    Quality (پنجشنبه 01 آذر 97), الهه زیبایی ها (جمعه 02 آذر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.