با سلام
من 22 سال سن دارم متاسفانه من به دلیل محبت افراطی پدر و مادرم و دخالت درتمام کارهایم تبدیل به فردی بدون هویت مستقل،عاجز،بی اراده،بی هدف،نازپرورده ،وابسته و بی انگیزه و منزوی شده ام.برای رفع این مشکلم باید چه کار بکنم؟
تشکرشده 0 در 0 پست
با سلام
من 22 سال سن دارم متاسفانه من به دلیل محبت افراطی پدر و مادرم و دخالت درتمام کارهایم تبدیل به فردی بدون هویت مستقل،عاجز،بی اراده،بی هدف،نازپرورده ،وابسته و بی انگیزه و منزوی شده ام.برای رفع این مشکلم باید چه کار بکنم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)