با سلام
من 22 سال سن دارم متاسفانه من به دلیل محبت افراطی پدر و مادرم و دخالت درتمام کارهایم تبدیل به فردی بدون هویت مستقل،عاجز،بی اراده،بی هدف،نازپرورده ،وابسته و بی انگیزه و منزوی شده ام.برای رفع این مشکلم باید چه کار بکنم؟