سلام.
خانم گرامی خیلی از کسانی که نظر دادند متاهل هستند و تجربه ی کافی از زندگی دارند.
از نظر من با تحربه پنج سال زندگی مشترک این فانتزی هایی که میگید لزوما عشق نیست.خیلی خوبه که همسرم همش گل بخره و حرفای عاشقانه بزنه اما وقتی که خستگیشو برای تامین مالی میبینم،وقتی که میبینم میوه ای که دوست دارم خریده ،وقتی که میبینم توی خستگی من خونه رو مرتب میکنه به اطمینان قلبی میرسم که عاشقم هست.
به زندگی واقع بینانه نگاه کنید.وگرنه تموم هستی خلاصه نمیشه در اینکه ازدواج کنید.روی خودشناسی خودتون کار کنید قطعا زندگی شادتر و قشنگ تری خواهید داشت.
پیروز باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)