سلام .من با مطالعاتی که داشتم نیاز دیدم این تاپیک رو انجام بدم ولی خیلی در توانم نیست
فرد یا افرادی هستن بخوان مشترک و گزارشی انجاش بدیم؟ یا ایده ای برای نحوه انحامش؟
تشکر
سلام .من با مطالعاتی که داشتم نیاز دیدم این تاپیک رو انجام بدم ولی خیلی در توانم نیست
فرد یا افرادی هستن بخوان مشترک و گزارشی انجاش بدیم؟ یا ایده ای برای نحوه انحامش؟
تشکر
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)