سلام گیسو کمند عزیز
مطمانید از قانون جدید؟
فکر نمیکنم چون همین 14 مهر من مقاله شو خوندم
نمیتونن حذف کنن مثل انکه بگن مهریه نباید گرفته بشه. بشنو باور نکن
اینم لینکش
راستش من به هیچ کسی پس اطمینان ندارم
همه خواستگاراهای من یکی از یکی بد تر هستند اصلا نمیشه روشون حساب کرد روی هیچ کدومشون مخصوصا اگر اون حق به من ندن
اره حس میکنم سرم شلوغ نیست که به این چیزها فکر میکنم البته تا یک سال دیگه شلوغ میشه
نمیدونم چرا جرات بدون همسر موندن ندارم
واقعا چرا؟
اقای یه دوست همه خواستگاران من از همون صحبت اولیه مشخص که حتی ارزش ملاقات حضوری رو ندارن
چرا دروغ
فقط دلم خوش میشه که شوهر کردم والا حتی یه نفرم تو دلم ننشسته








علاقه مندی ها (Bookmarks)