به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array

    ایا من تصور خام و فانتزی ازدواج دارم

    دوستان خوبم سلام

    نمیدونم از کجا شروع کنم
    من انتقادپذیر نیستم....ولی اومدم اینجا که شاید از این حال دربیام.....هر چند نقد بشم

    خیلی ذهنم به هم ریخته است.....
    می خوام بدونم شمام تصویری از همسرتون تو ذهنتون دارید
    .....که وقتی اقای خواستگار با اون تصویر فرق داره تو ذوقتون بخوره؟؟؟
    وقتی وارد زندگی میشیم چقدر این چیزها مهمه؟؟

    من خوشگل نمی خوام ....ولی تصویری که ساخته شده اذیتم میکنه

    میترسم دوسش نداشته باشم...چون باشناختی که ارخودم دارم والدم اجازه نمیده به خاطر این چیزها رها کنم......باید دلیل محکمی براش بیارم....اون وقت اگه من اینطوری وارد زندگی بشم ...

    این چندمین دفعه است که این جوری میشم
    هیچ کششی ندارم....ایشون 38 سالشونه 8 سال بزرگتر از من
    ولی من ی فاصله زیادی میبینم....بیشتر از 8سال....

    من کمتر از سنم نشون میدم بیبی فیسم.....و ایشون تو چشم من بیشتر از 40...شایدم نبودن....نمیدونم

    رفتم عکس های زوج هایی که به نظرم اختلاف سنیشون زیاده نگاه میکنم میگم یعنی الان خانومه راضیه شاده؟؟ یا مجبوره؟؟


    بعد به خودم میگم تا کی می خوای منتظر ایده الهات بمونی
    خب همه از ی سری خواسته هاشون میگذرن...تازه بعد زیر
    ی سقف رفتن میفهمن اوه چه لذت های مشترکی که ندارن
    به خودم میگم هر کی اینهارو بشنوه میگه چقدر بچه!!

    تحلیل خودم اینه که دخترهایی تو تیپ من اینجوری میشن
    منظورم دوست پسر نداشتن و...همه فانتزی هاشونو نگه داشتن برا همسر.....الان کاری به درستی غلطی این ندارم....به هر حال اینجوریم....
    عقلم میگه ادامه ندی دیوونه ای......
    ولی دلم میگه منو سرکوب میکونی

    حالا میدونم زنگ میزنه ایشون برای ادامه دادن و منم رد نمیکنم
    (دلیل عاقلانه ای برای رد ندارم) ولی باید ی جوری دلم و اروم کنم .....میترسم شاد نباشم اگه به دوست داشتنهام بی توجه باشم
    حق دارم به نظرتون؟؟؟

  2. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 02 شهریور 97), گیسو کمند (شنبه 03 شهریور 97), میس بیوتی (سه شنبه 06 شهریور 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.