من هرگز و هرگز درخواست انتقال تاپیک نداده بودم و شماهایی که مثلا دم از خدا و دین میزنین ایا میدونین تا وقتی کسی درخواست خدماتی نداده باشه نمیشه براش خدمت انجام داد و هزینه ای بابتش گرفت؟؟
اینا دیگه از بدیهیاته و شماها انگاری از دین فقط شعار دادنو یاد گرفتین!!
اون عشق نازنینم که کاش من تیکه تیکه شده بودم و اون به این وضع نمیفتاد یادمه چقد به اصول اخلاق و انسانیت پایبندی میکرد چقد حق و حقوق دیگرانو رعایت میکرد چقد زیاد از حد لطف میکرد و بیش از لیاقت دیگران و بیش از وظیفه انسانی خودش مراعات بقیه رو میکرد
حالا تو برو خوشحال باش که مسلمونی و شیطان پرست نیستی..
جالبه واقعا!!
سرخود انتقال دادن و منیو واسم میزارن هزینه شو بمن میگن
مسلمونی رو از اینا باید یاد گرفت!!
البته اسلام واقعی با اونی که شمایید زمین تا آسمون فرق داره
- - - Updated - - -
.. و از دیشب تا الان برا چندمین بار اعلام میکنم مدیر وظیفه داره پول منو عودت بده و منم ازش درخواست هیچ خدماتی رو نکردم و نخواهم کرد
این تاپیک هم فقط به قصد دریافت پولم ایجاد کردم و نیازی نمیبینم اینهمه توش ارسال و اظهار نظر بشه
الان اینجا فقط یه نفر باید بیاد درباره روش عودت پولم بنویسه
یا خود مدیر یا هر کی دیگه!!









علاقه مندی ها (Bookmarks)